Ao Nang

Nu ar vi i Ao Nang och bor po ett superfint hotell som heter Ao Nang Orchid Resort. Idag har det varit fint vader med sol so vi har antligen brant oss litegrann hehe jag vill branna mig for da kanns det att man ar utomlands. men sen vid 4 borjade det regna och aska, lite laskiigt tyycker jag!
Vi har hyrt en DVD och kopt tre filmer, so nu ska vi go upp po hotellrummet och lagga oss i varan underbart stora sang med riktiga tacken, det ar jatteskont! Ikvall har vi att\it middag pa en Thairestaurang har och det var mycketgott och sen at vi en varsin dessert po Swensen's (stor glass som va goood).
Vi har det iallafall mycket mysigt och bra, so bra man kan ha det! Imorgon om det ar bra vader ska vi aka ut till Poda Island.
Pa den har datorn har po hoitellet finns det ingen grejj som passar till mitt minneskort so vi kan inte lagga ut bilder, men vi kanske gor det imorgon pa nagot cafe.
En apa satte sig paa mig ikvall och jag ar in love.
HEJDA =)))

Kommentarer
Postat av: familjen som saknar er!

Mys på ni bara, vi är inte ett dugg avis rätt okej med -17 grader = svin kallt <3

2010-01-04 @ 21:14:23
Postat av: Malin

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0