fredag

Idag var vi ut til PhraNang Beach nagon timma idag. Man orkar inte med solen sa lange sa vi akte in mot land vid halv 2 tiden och at pa McDonald's. Jag traffade ocksa pa lilla sotvovven for tredje och troligen sista gangen. Han ar valdigt gulllig och han ar en valp och idag kliade det i hans vaxande tander sa han bet mig hela tiden, hihi.
Vi har varit och badat lite i poolen och nu ligger Daniel uppe pa rummet och jag ska snart ga dit och vila lite sen ska vi gora oss klar for kvallen. Det ar sista kvallen har i Ao Nang och vi ska ata och kolla i lite affarer och sadar.
Imorgon ligger vi i poolen tills 4 da vi aker till flygplatsen.








Han ar den sotaste!!

Nu ska jag ga upp ocksa ska vi sova en stund innan kvallen.
Jag kommer tillbaka med en halsning till min lillebror sen!
Jag har inte glomt dej=D

Kommentarer
Postat av: Pania

Åh vad skönt med värme :)

2010-01-15 @ 14:08:34
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0