fredag

Sköna fredag är äntligen här! Nu är det inte heller vilken fredag som helst för, för det första fyller Nelson 18 år idag :) så grattis jättemycket till dig pluttis<3 också är det så att för precis ett år sedan var det här den första kvällen jag och Daniel träffades. Vi hade pratat på msn tre dagar innan och den här kvällen kom han hem till mig. Då fastnade vi för varandra och sedan dess har det varit vi. Det känns verkligen underbart tycker vi och vi skulle inte kunna ha det bättre på något sätt. Jag älskar dig så mycket.♥

Idag sov vi till 11, sedan har vi kollat på OC och jag har varit nere på Waynes och ätit lite med Sara :) Daniel har klippt sig och det blev jättebra och nu har vi precis kommit hem. Daniel står och lagar mat och jag ska hjälpa honom alldeles snart. Pappa och PHilip äter också med oss. MAmma är borta med jobbet.

Ikväll ska jag och Daniel på bio och vi ska se Sherlock Holmes. Jag hoppas att den är bra.

Jag är helt inne i OC nu igen.





Jag har trippellockat håret idag och har på mig en T-shirt från Thailand.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in kvällens låt (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/but-i-need-your-touch-just-too-damn-much.html#comment

2010-01-29 @ 19:22:06
Postat av: Wiwi

jag som förklarar rätt kasst också... slimmad... light... kolla länken... sånna här hoppas ja verkligen finns... då hade ja hoppat av glädje!!

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=374&ProductDetailId=1494

2010-01-29 @ 19:36:48
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0