lördag

Idag har Daniels mamma Pia färgar håret på mig och klippt litegrann och jag är jättenöjd. Också fick jag med bra hårprodukter. Så snällt. Det är verkligen bra att ha en frisör i familjen:)
Hårfärgen då, den blev brun! och jag gilllar det jättemycket faktiskt. Jag åt också kebabrulle för första gången i mitt liv.

Ikväll ska jag till Liza och vi ska fira Nella litegrann. Det kommer nog bli mysigt och trevligt :)

Nu har jag satt på mig nattsärken igen och jag och Daniel sitter och ser på OC uppe i soffan.
Jag funderar på att äta lite av gårdagensmat för den var jättegod.


Kommentarer
Postat av: Wiwi

vilken läcker färg på håret!

blev mycket mörkare i hyn också... riktigt fint!

2010-01-31 @ 00:59:11
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0