lördag

Igår var ju vi somsagt och åt först och sen såg på Snabba Cash. Det var trevligt :) Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen. Den var bra men jag tycker inte om när det är sådär hemskt och verkligt. Jag börjar tänka för mycket..
Idag vaknade vi redan vid 10 och var pigg. eller jag va lite småtrött så vi låg kvar i sängen och myste ett tag. Nu sitter vi i soffan och ser på Into The Blue 2. Jag tycker att den är lika bra som ettan. Dom har ju ingen sammhörighet alls men handlar nästan om samma saker.

Ikväll ska vi äta middag här hemma hos mig med mina föräldrar sen ska vi ha en liten fest hos Daniel ikväll.
Klockan är ju bara lite efter 2, så vi har hela dagen kvar. Nästan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0