prinskorv

Nyss åt jag middag. Prinskorv, stekt potatis och stekt ägg. Tänk va gott de kan vara ändå och den här gången var det väldigt gott.

Nu ska mamma och jag åka ut och åka lite bil och prata. Det är så skönt och det var väldigt längesen vi gjrode det sist. Daniel är på hockey i Övik så han  kommer inte hem förrän sent ikväll. Jag sover nog troligtvis då för jag tycker det är så skönt att lägga mig tidigt. Igår somnade vi innan 10 och kvällen innan halv 9.
Ikväll ska jag plugga matte, duscha och bara ta det lugnt. Det är ju inte så många timmar kvar till sovdags.
Här ska jag krypa ner och vila en stund sen. Filten är underbar.
min älskade mamma, världens finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0