Utcheckning

Helllla!
Idag ar det sondag och vi ska byta hotell idag till Ao Nag Buri och dar ska vi bo i 6 natter men vi byter rum efter tre natter. Jag skrev ett inlagg inatt men det kom aldrig upp ser jag. Vi hade iallafall en valdigt rolig och sen kvalll med mycket dans igar med nagra andra svenskar. Det blir tyvarr ingen riktig middag for oss for vi satte oss pa en restaurang som heter Eden och vaantade pa maten i 30 minuter och drack lite drinkar sen nar maten val kom gick den typ inte att ata och det var den dyraste restaurang vi atit pa sa de va bara at betala och ga.. onodigt!!! sa vi gick till ett mexikanskt stalle dar vi traffa nagrea svenskar vi hade delat boat med ut till Poda Island pa dagen sa da satte vi oss med dom och bestallde in en Nachos och lite drinkar.
Daniel och jag matade hundar inatt ocksa huihi med cheeseburgers. En va jatteknubbig och avlang. Dom va supersota och ville ata! Idag ar Daniel lite seg. Vi skulle egentligen upp kolockan 7 men nu ar klockan 12 istyallet men det gor inget. Nu ska vi lagga oss vid pooolen i 2 timmar sen vid 2 beger vi oss mot det andra hotellet.








Sadar!! bilderna sen igarkvall lagger jag upp ikvall. Hejdo=)

Kommentarer
Postat av: kerstinkurri

vilka underbara bilder:D ååh!

2010-01-10 @ 17:56:24
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0