DE E SOMMAR

Nu är de verkligen sommar här i Sverige och det känns helt super. Jag och Daniel har otroligt svåra problem med att ta oss upp ur sängen nu. Vi ställer klockan men somnar om hela tiden, ställer om den och kliver inte upp! men idag kom vi upp vid 12 iallafall och det är ganska bra endå. Hann med två timmars pressning uppe på balkongen, men det är ju så himla varmt så man skulle ju vilja svalka sig.
Nu har jag duschat och ska klä på mig litegrann. När mamma kommer hem så ska vi åka och handla mat. Det är jag och Daniel som ska laga ikväll och det blir spanskpotatis i ugn, grillad lax i knyten och någon god sås. MuMs!!

Som det ser ut nu så blir det lite cider och vin hemma sen någon mysig uteservering. Inte för att det finns sådär jättemånga att välja på men.. alla duger för mig!
¨
Igårkväll var det tänkt att vi skulle bowla med Kerstin och Calle men den har nog gått i konkurs så det blev inget av med det. Istället var jag och Daniel bara hemma. Jag hjälpte Philip lite sen såg vi på "som man bäddar..."
Den är så bra och jag tycker att Lisa Werlinder är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0