20:26

Det blev inte riktigt som beräknat ikväll för efter min och Daniels lilla stadstripp efter alnö så fick jag så otroligt ont i huvet och jag känner mig febrig, så det blev ingen fika för mig =/. det är nog gårdagens badnings fel.

Daniel fiick en jättefin skjorta av mig från Stenströms men den var för stor så vi bytte den till mindre och sen var vi in på rean på gina tricot. Jag hittade en stor blus, en stor t-shirt och en grön liten jacka. Vi får fortsätta stadstrippen imorgon.

En liten hälsning här till Frida, min kusin! jag har tyvärr inga bilder =( men nästa gång vi ses får vi ta så jag kan lägga ut dom här sen :) Kram




Kommentarer
Postat av: elliz

heej!!

jag och frida blir glada jag ska säga det till henne imorn!! det kommer hon bli jätteglad för!! :D

hejdå hoppas du inte blir för sjuk!!;)

//elliz<3<3<3

2010-06-22 @ 21:01:50
Postat av: frida bohlins

tack jose vad bra men kan du lägga ut bilder på filip jag vill se han på nån bild :)

2010-06-23 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0