hamburgare

Idag låg jag och Daniel först och solade en timme ute på altanen sen åkte jag ner på stan för körlektioner men vi fick punka så vi kunde inte köra hela tiden så jag gick på stan en supersnabbis för att leta träskor åt min moster men jag hittade inga bra. Daniel och jag åkte hem och jag trodde jag skulle kräkas och visste inte alls vart jag skulle ta vägen. Sen fick jag mat - grillade hamburgare och strips och nu är det över. Åh va skönt. Jag mår ganska bra och jag slapp kräkas.
Vi tänkte åka upp till sidsjön och sätta oss runt en brygga med Kerstin och Calle men det kommer bli kallt snart så vi ska hyra film istället. Dom kommer snart och hämtar upp oss tror jag. Hoppas på lite cheese cruncherz också.

Imorgonbitti åker vi ner till mormor för att fira midsommar. En riktig midsommar är i Hälsingland. Det ska bli supermysigt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0