lördag

Nej vad jobbigt för nu har jag jättemycket att skriva om så det kommer att bli liksom jättelite..
Veckan har gått väldigt fort och nu är skolan över.
I torsdag åkte jag daniel philip och mamma ner till bollnäs för att gå på Dennis student och vi kom hem runt 11 på kvällen. Det var en mysig och varm dag. I torsdag fyllde också Sariiis år. Grattis på dig.♥
Igår, fredag, hade vi avslutning med skolan på Våningen. Det är synd att det är sommarlov nu när det inte är fint väder och sommar. Jag hade kunna gått i skolan ett tag till och vänta in solen. Vi fick jättegoda snittar där och "minglade" lite. Sen gick jag till kyrkan och mötte upp daniel mamma farmor och marie och tog emot Philip när han kom ut därifrån. Så åkte vi hem till oss och åt smörgåstårta och tårta. Synd att farmor och Marie och hem så tidigt men jag åker ner till Marie imorgon och Daniel på måndag så vi träffas snart igen. :)
Vid 5 kom Linnéa Amanda och Nella till mig så beställde vi upp pizza och kebab och drack. Först satt vi ute på altanen uppe och då kom solen på oss sen gick vi ner till uterummet. Hade jättetrevligt. Sen åkte vi till Charlotte för poolparty och de va skojj. :)
Idag är jag och Daniel hundvakt åt Donna så nu är vi ute på alnö, har ätit pizza, daummsugit och snart ska vi in till stan igen. Jag ska ut och äta med Sara och Cicci och sen ska jag och Daniel ut hit igen och sova ikväll. Kommer bli supermyyyysigt.

 


Kommentarer
Postat av: elliz

hej!

jag är fridas (din kusin) kompis! du är jättte lik henne!!! jag går i samma klass som frida!!! om du vill ch får lägga ut bilder på frida så kan du det!!!!!

jag blir glad (och frida med!!)

det var allt!! :D

elliz<3<3<3

2010-06-21 @ 16:06:32
Postat av: frida bohlins

ja snälla om du har bilder lägg då ut snälLA RARA JOSEFINE

;)

2010-06-22 @ 16:47:05
Postat av: Bästisen fiffi

den där tjejen heter egentligen ellen men hon vill heta elliz så att du vet :)

2011-05-23 @ 15:56:16
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0