onsdag

Om en vecka har vi haft våran första dag i Spanien och är förhoppningsvis inne på en rolig kväll. Jag längtar så mycket men ändå vill jag att tiden inte ska gå för fort dit för jag vill ha kvar resan!! jag längtar tills jag kan börja packa för det är så roligt.
För någon natt sedan drömde jag att jag glömde alla mina nya skor och klänningar och jag blev så glad när jag vaknade.


Vi firade ju somsagt midsommar nere hos mormor sedan på lördagen var vi ute i Daniels stuga med lite kompisar. Rolig kväll!
Det har också varit några fina soldagar nu och jag har hunnit fått lite färg. Det är så härligt att sola.Fast idag har det spöregnat och åskat och jag hatar åska..
Ikväll har vi varit på bio med Kerstin och Calle. Vi såg den nya Beck och åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh va bra den va. Men läskig.
Nu ligger jag och Daniel med uppsvullna magar och ser på VÄNNER.



Kommentarer
Postat av: nella

brun du är gullet:D

2010-07-01 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0