tisdag och sommarlov

Oh no! mii so sorry

Hej MariE! så ska det nya bli. Marie är min faster och jag skriver till henne :)
Sommaren verkar bara schwisssa? förbi utan några egentliga sommartecken. Sommaren kommer vara över innan man gör allt man säger att "man ska göra i sommar". Vadå det är ju sommar?
Min första sommarlovs vecka var mysig och rolig. Det var förra veckan och jag och Daniel var nere i Bollnäs och bodde hos Marie och Clas. Hann träffa farmor mycket också. Jag älskar att vara där nere. Tyson var också med!
Jag hann med lite körkortsgrejjer där så det är skönt att ha lite gjort.

Vi kom hem i fredags och då var vi på Spa med Therese och Emma på södra berget sen på kvällen mjyste vi bara på, på alnö. I lördags var vi ut och vi började hos Therese. Sen stadshuset och jag och Daniel hade lika roligt tillsammans som vanligt.

Just nu är vi ute på alnö och det har vi varit sedan i söndags. Igår fixade Pia mammas hår och mamma blev jättefin.

Idag har jag och Daniel varit ute på en långpromenad runt Vindhem med Tyson och sen har vi varit på tranviken och ätit god lunch.

Nu är han ute och kör ris. Fråga mig inte vad han gör då men det har med granar att göra iallfall. Om en stund ska vi åka tlill birsta. Ikväll ska jag fika med Cicci och Sara!

 

Justtte, igår tog jag mitt första dopp i havet. dEt var skönt men fötterna gjorde ont. Ska se om jag vågar lägga ut filmen. Jag känner mig lite töntig då









Kommentarer
Postat av: Anonym

pontus fyllde år 20 juni säg grattis på MSN om du har han

2010-06-22 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0