frozzien

Åh nu ligger jag äntligen i sängen och de va väldigt välbehövligt. Jag mår inte som en prima ballerina och jag tror nog att även denna natt kommer bli ganska sömnlös. Jag har nyss duschat och de va inte så skönt. Vi håller på att göra om badrummet uppe och byter ut alla dörrar i huset, förutom min dörr för den tyycker jag om som den är! så jag fick duscha nere i badkaret och de fanns ingen dörr att stänga och de va kallt och de va jobbigt för mig som är sjuk. Badrummet kommer iallfall bli jättefint så man får stå ut med lite smuts och ofungerande saker just nu..
Jag och Dainel har sovit hos honom 3 nätter nu men ska sova här inatt. Han slutar jobba 11.
Jag är hungrig hela tiden och när jag har ätit mår jag så illa. Jag mår illa fast jag är hungrig. Vad gör man då? äter man eller inte? jag äter iallafall och mår illa.
En sak som känns bra är att jag har en helt oanvänd klänning, väldigt fin skjorta och två par skor att ta på mig när jag mår bättre! sånt är roligt
Nu ska jag göra de jag gillar att göra: spela spindelharpan och pacman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0