fun

JAG KOMMER FRÅN: Bollnäs som är utnämn till Sveriges fulaste stad. Fast jag gillar den!

JAG SOVER: I min säng eller i Daniels säng med Daniel såklart

MIN FRITID: är ganska rolig

OM SEX MÅNADER: Har skolan börjat igen och jag går i trean.

JAG SAMLAR PÅ: Minnen

JAG BLIR GLAD AV: När jag passar i någonting

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: När jag inte passar i någonting

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Dom röda är mycket godare om dom är hård. I like it hard

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Mamma eller Daniel

GILLAR DU GOLF: Nej, men jag önskar att jag gjorde

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Ett tuggummi

VAD HAR DU NU: Bajssmak

SENASTE FILM DU SÅG: O.C.

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: att jag är trött

VARFÖR: för att jag är trött. Har sovit för lite

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: klockan 09:00
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Jag åt en tallrik A-fil med frysna mangobitar i.Ont i tänderna.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja vi sov i den

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Daniel. Snuffsan, Bubbsan, Baby och Magnus och en niin.

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Hockey

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Ja, va tråkigt om jag har de

HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej hallå hej de är josefinE

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Åre och sommaren

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Jag ska plugga och pusas

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Gå i skolan och plugga och pusas

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Äta chips med dipp och popcorn. ÅHHHH

VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Äta chips med dipp och popcorn. De är de godaste jag vet och jag slukar de

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Jag vet inte än och de känns stressande

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: MEd Daniel någonstans. I Stockholm eller Göteborg.

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Nej men jag försöker äta nyttigt men chipsen och de kommer ofta emellan..

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: Exakt 86.7 % av 100. Fast när de är stora hav med fiskar och mörkt vatten så hatar jag de= 100 %

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: I lördags för att jag är en mes

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Sommaren och våren men mest sommaren.

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: ...

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Jag skulle ut och resa med min familj och köpa en hemligsak i form av mat och köpa lite fina kläder till mig och andra. Elelr nej, jag skulle nog spara mest.

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Det är såklart maten och sällskapet och paketen kommer sen

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: Ja det gör jag

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Ja just de ja! jag är skyldig Linnéa 45 kr.

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Ja, linser men jag bär dom inte

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: nej det tycker jag inte, men det är väldigt fint om det är rätt kläder.

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: Mellan 11-14

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: Mig själv kanske

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: prick 3

HAR DU PIERCING: Nej

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: De allra viktigaste är såklart min familj och Daniel men mina vänner är också viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0