lördag

Hej hej halllllå!
Nu har vi sportlov och de känns så skönt fast jag har 2 restuppgifter som ligger eftersom att jag inte har hunnit plugga nu när jag har varit sjuk. Jag får se till att göra dom ikväll eller imorgon innan vi åker.
Igårkväll lagade jag och Daniel fisksoppa med vitlöksbröd och åt med Johan och Therese. Mysigt :)

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle ha middag här med Sara och Evelina men de blev ändrade planer pågrund av sjukdomar och sådär, så nu blir jag bara hemma med Daniel ikväll.Vi ska äta god mat och bara se på film och äta godis. Det känns bra ändå för mtit huvud är fortfarande igenproppat så jag borde nog bli frisk innan jag gör saker egentligen.

Mamma och jag har varit hemma hos Daniel och duschat och varit ut med Tyson och snart ska mamma och pappa iväg på middag och jag ska börja med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0