söndag

Åh nej, idag är det söndag. IGEN. fast nu är de egentligen måndag då eftersom att klockan är över 1, men de blir så konstitgt om man ska tänka så. Idag har varit en skön slappdag. Jag och Daniel har sett på One Tree Hill mest hela tiden. Vi va och vaktade Donna också ett tag och då var piipii med.
Nu ligger jag i sängen med Daniel och Snuffsan. Jag mår väldigt illa..
Igår var jag och mamma på birsta och shoppade och fikade och de va jättemysigt! på kvällen kom cicci och angelica till mig så tog vi några goda drinkar sen åkte vi till alnö till daniels kompisar. Vi skulle egentligen vara hos Lukas allihop men de blev där ute istället. Daniel var där och de är det bästa jag vet. Daniel alltså. också va de jätteroligt att vara med cicci och angelica för de va så längesen.

Nu ska vi sova. Den här veckan är kort och bra fast med mycket skolarbete. På torsdag åker jag och Daniel till hans stuga där hans farmor och farfar är och det ska bli jättemysigt. Vi blir där till lördag och då åker vi ner till mormor där min familj är. Också jättemysigt. Det finns inget bättre än att vara med familjen och släkten.

Söta mormor får vara kvällensbild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej baby.

vi ses imron va? <3

2010-03-29 @ 16:32:32
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0