måndag

När ska jag få tillbaka den riktiga livsglöden? jag vill kunna sitta ute med jordgubbar och ett glas vin i handen nu och bara njuta av en fin solkväll, även fast det är måndag. Jag vill vara sommarfin och jag vill att mitt hår ska gå tillbaka till sitt riktiga liv.
Imorse efter jag hade ätit frukost och gjort mig klar så orkade jag tillslut inte stå upp längre och när jag sov va jag alldeles borta. Usch. Nu har jag halsbränna.
Kanske jag ska ta mig ut på en promenad? jag vill bada i havet, det skulle ge en riktig uppfriskning.
Och jag kanske ska ta tag i att färga mitt hår.
Först och främst ska jag gå upp och pussa världens bästa kille som ligger i soffan.



Idag har vi 1 år och 3 månader tillsammans.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0