mu

Nu ligger jag i sängen och är alldeles för mätt och jag verkligen hatar den känslan när man liksom är mätt. Det känns mycket bättre och smalare när man känner sig hungrig. Mätt och svettig är inte bra! man ska frysa och vara hungrig. Eller kanske inte..

Philip hostar och har feber och är snorig och har ont i halsen - en riktig förkylning. Och mamma hon mår illa och kräks - någon magsjukegrej. Lilla jag då som alltid tar åt mig av andras sjukdomar. Ska jag drabbas av både en riktig förkylning och någon sorts magsjuka? samtidigt liksom. Hur ska ja klara av det. Nu är det ju inte säkert att jag ens åker på något av det, men mitt immunförsvar är inte direkt på topp.
Daniel slutar snart. Eller snart är det inte nu men det kommer bli snart för jag tänkte sova för det är så himla mysigt att vakna av att han kommer hem och pussar på mig. Världens bästa.

Något som är viktigt för mig när Daniel jobbar, det är att jag spelar spindelharpan tills ögonen inte kan vara öppna längre och sen försöker jag spela lite till men det går bara inte så jag somnar sittandes men vaknar på en gång, somnar och vaknar och tillslut väljer jag att luta huvudet åt sidan och då somnar jag oftast åt fel håll i sängen. Det är så skönt att sova när man är trött!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0