tisdagkväll

Alltså ibland händer det saker som verkligen är smmanträffanden. Som idag. Philip hade med sig 6 st lådor med chokladbollar hem för att sälja. Då tänker jag "åh, va gott" och vi bestämmer oss för attbehålla en här hemma. Det kändes ju inte riktigt okej att äta en massa chokladbollar sådär men sen ser jag att det är chokladbollensdag. Fattar ni? det var liksom helt tillåtet att äta så många man ville idag. Jag har ätit 3 st hittils. Plus en påse popcorn för det kändes okej det med..
magen mår inte sådär superbra efter det såklart och inte jag heller och ångesten kommer.................

Daniel äter leverpastejmacka och leverpastej är något som går i bergochdalbana för mig. Jag tycker att det är gott och när jag var liten åt jag det jämt, tills jag fick för mig eller fick reda på att de va hästpanna och hästlever som var mosat. Jag vet inte om det är sant men det är det ända jag tänker på när jag äter det. Så då slutade jag sen när jag träffade Daniel började jag igen men nu har jag slutat igen för väldigt längesen men jag funderar på en start igen? en hårdmacka med smör, leverpastej ocg saltgurka är ju faktiskt riktigt gott. Om jag ska börja äta igen så måste jag helt enkelt tänka på annat än hästar.

Nu ska jag läsa på om Manodepressivitet.



Här tänker jag på annat än hästar och ser ganska stolt ut. Det slemmiga på högra sidan av munnen är inte slemm utan läppbalsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0