torsdag

TjilleVippen!
Idag är det Torsdag och det regnar ute och det är inte mer än 10 grader. Det känns inte så himla bra när det är juni om 5 dagar. Kan det inte bara bli sommarvärme så man får använda klänning och klackskor snart??
Mina skor och min klänning so jag fick hem var underbara. Åh, jag älskar dom. Jag har intresserat mig mer och mer för skor nu. Jag hatade verkligen att köpa skor förut. Typ förra året.

Imorse var jag på vårdcentralen sen åkte jag hem en stund och gjorde klart språksociologin och såg på VÄNNER med Daniel. Sen åkte jag ner på svenskan och satt hela tiden och tänkte på hur skönt det vore om vi inte hade någon marknadsföring efter. Och gissa vad som händer? det är ingen marknadsföring efter!!!!!!!!!!!!!!! så nu slutade jag kvart över 1 istället för kvart över 4.
Daniel är sjukis så vi ligger och ser på Göta Kanal 3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa klänningen och skona:D:D:D hihi ihihih.

2010-05-27 @ 20:27:15
URL: http://srra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0