15:31

HHiih hej igen.
Jag känner mig som världens tråkigaste och fulaste tjej när jag ligger här i min säng och tittar runt på alla snygga business flickor i Stockholm. Jag vill vara en business flicka i Stockholm. Jag gillar Glamourama gänget. Dom tjejerna har ett hektiskt och händelserikt liv.
Hungern står ganska stilla och nere när man är sjuk. Man orkar liksom inte tänka på mat för då mår man illa. Däremot så äter man gärna dom där små onyttiga sakerna som chips, godis osv. Någon stor cocosboll kan också slinka ner. Va gott!
Igår fyllde en fin flicka vid namn Angelica Forsmark 18 år. Gratttis på dig stumpan =)
Här har ni ni en gammal bild på oss. Jag har brunt hår och jättestort huvud och Angelica är den fina blonda tjejen bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

vilken fin bild hihi :)

2010-09-01 @ 15:44:46
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0