lördag

Nu är det helg igen! skönt.
Igårkväll var jag och Daniel på Allstar och åt med Johan&Therese, Kerstin&Calle. De va myisigt! jag åt hot cajun chicken med thairis och det var så himla gott. Sen gick vi hem till Therese och åt marängschwiss.
Vi kom i säng innan 1 igår så nu är vi utvilade och pigga. Daniel är i duschen och jag ska börja göra mig klar. Vi och Philip&Julia ska åka ner till mormor en natt. Det ska bli så skönt och mysigt. Älskar att vara där.
Jag&Daniel.
Kerstin&Calle.

Johan&Therese.



Kommentarer
Postat av: härligt .är hos din farmor .underbart.

hade

2010-09-11 @ 21:35:13
Postat av: marie bergstedt

härligt.är hos din farmor.underbart.

2010-09-11 @ 21:40:04
Postat av: a n n a

ååh, vad fina bilder!

2010-09-12 @ 21:16:34
URL: http://sweetlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0