min comeback

Det här får bli min bästa och sista comeback. Jag tänker inte vara en fladdermus längre. Om ni tänker på, ja det! nu så tänk om.
Jag har varit sjuk, är sjuk och har ofta varit sjuk. Så är typ min tillvaro och jag har inte direkt kännt mig som en rolig tjej. Andra saker speglar in också.
Sen måste jag också påpeka på att det ibland är fel på mig. Som till exempel det här: jag älskar att köpa kläder och skulle gärna vilja klä mig som jag vill göra i huvudet. Kan inte pågrund av det som sitter fel i mitt huvud. Men till saken. Om jag köper kläder som jag  tycker är jättefint, då kan inte jag använda det sen. Jag vill jättegärna använda det MEN då känns det som att jag inte kan använda det igen. Därför sparar jag jämt på mina fina kläder. Dom får liksom hänga i garderoben. Precis såna här dumheter ska jag sluta med. SLUTA! för nu ska jag vara snygg.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e ju alltid snygg! (å då säger en bög det:)

2010-09-28 @ 12:37:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

toppensnyggt !

2010-09-29 @ 11:20:56
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du är alltd snygg min vän!! <3

2010-09-29 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0