tisdag

Hej!
Imorse tog jag mig äntligen i kragen och åkte ner till ego som just nu har gratisvecka och tränade. Skönt var och bra gick det. Men var nog inte så bra med tanke på att jag nyss var sjuk för jag fick så himla ont i huvudet efter och har det fortfarande. Var nyss och kräktes så nu ligger jag nerbäddad i sängen och fryser.
Efter träningen gjorde jag en liten tripp på staden. Kollade igenom många affärer och shit vad längesen det var. Jag köpte iallafall ett par svarta jeanstights, två tröjor och en pjamas för 10 kr på H&M! haha vilket pris.. hello kitty till och med. Min favorit.
Jag har kommit på att jag inte har hunnit använt min byxdress från Spanien än. Lite synd med tänke på att jag vill ha skorna jag har på bilden till den och det är sommarskor.
Brun vill jag också vara. Och vara utomlands.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket:)

2010-09-14 @ 18:54:18
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0