Where do we go from here with all this fear in our eyes

Den här helgen har varit helt OK. I fredags beställde vi hem goda wraps och burritos med massa såser till från Alberto. Burritos.nu. Jättegod mat! sen såg Daniel och pappa på fotboll så jag hade en helkväll med mamma. Vi rensade lite av hennes garderob och pratade. Sen skulle vi ut och gå men såg en grävling på gatan. Tror jag aldrig har sprungit så snabbt hem förut. Grävlingar biter tills det knakar.
I lördags var jag och Daniel på birsta på dagen. Kollade i affärer och åt lunch. Sen på kvällen var jag hos Angelica på födelesedagsmiddag / fest. Jag fick äntligen träffa min Saris.
Igår åt vi middag ute på alnö sen såg vi bara på VÄNNER på kvällen.
Idag har jag ätit lunch med mamma ute i solen. Mysigt värre.
Jag tycker att min mamma är så fin och jag älskar henne så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0