En Fin Tisdag

Det är synd att man är en sån sjusovare en dag som denna när det är så fint och härligt vinterväder. Känns nästan pyttelite som vår, men inte riktigt. Ända till halv 2 låg vi i sängen.. inte bra. Man blir liksom så tjock i huvudet. Nu är vi iallafall uppe på benen, är hemma hos mamma och pappa, äter lunch och sitter vid datorn. Det känns så speciellt att göra det nu när man inte har internet själv. Hoppas vi får det snart.
Vi ska ta en sväng ut på Birsta sen i jakt på en spegel.
Jag är ledig på Tisdagar och det är skönt.
Här är en den av vardagsrummet. Där kommer det att stå ett fint vackert barbord i början av Maj.
Nu ska jag göra inbjudningar till min och Daniels inflyttningsfest som vi ska ha för släkten. Den för våra vänner kommer närmare sommaren så vi inte får lägenheten förstörd :)

Kommentarer
Postat av: linda

Det ser väldigt fint ut! :)

2011-02-22 @ 15:54:41
URL: http://tholinl.blogg.se/
Postat av: amanda norberg

jättefint!! och roligt med inflyttningsfest :D inte mellan den 30/4-14/5 bara för då kan inte jag :DD

2011-02-22 @ 19:40:38
URL: http://amndan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0