onsdag

Jag blir så glad och varm i kroppen när det är så fint väder som det är idag. Solen lyser på snön så den glittrar och livet känns underbart. Jag trivs med mitt liv nu väldigt mycket men jag vågar inte rikigt erkänna det för jag har så mycket att förlora. Det känns som att jag har det för bra för att det ska vara sant och att det kommer att tas ifrån mig snart men ibland i smyg tänker jag på hur underbart jag egentligen mår.
Idag fick jag ett samtal från SOVA också att våra madrasser har kommit så då kan vi äntligen hämta dem och sängen på fredag.
Just nu är jag hemma på håltimme. Har ätit lite mat och lite bär. Jag älskar blåbär och hallon. Jag ska snart åka ner igen för en lektion till.
Jag hos farmor på annandagen innan vi skulle ut.

Kommentarer
Postat av: Evah

Vilken söt outfit :)

2011-02-23 @ 20:28:33
URL: http://evaaaah.blogg.se/
Postat av: Matilda

väldigt fin outfit måste jag säga!

2011-02-24 @ 10:12:04
URL: http://matiiildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0