fredag

Med det schemat jag har nu så är mina fredagar GUDOMLIGA, rent ut sagt! jag har en lektion som iförsej kanske är en väldigt jobbig lektion men jag gillar den av någon konstig anledning. Den håller på mellan 08:30 -10:30, sen är det helg. Det perfekta tidsupplägget på en fredag. Man vill inte sova bort dagen och det gör man inte nu. Det känns till och med härligt att gå till skolan när det bara är en lektion. Det är liksom bara en hinderbana man ska ta sig igenom så är man i mål sen och får göra vad man vill. Jag valde att äta lunch med mamma på Biteline. Vi åt pizzabuffé och nu är jag hemma. Daniel duschar och när han är klar så ska vi åka ut till birsta, som vanligt. Vi ska beställa skåp och förmodligen mitt favoritbord.
Ikväll jobbar han och jag tänkte ta en promenad med mamma, äta spenat och fisk, hyra en bra film, tvätta av mig sminket med en skön rengöring, byta om till något skönt och lite töntigt och KRYPA NER I SÄNGEN. Vänta in min älskling och sen sova.♥

Kommentarer
Postat av: Andy

Sexiga underkläder för kvinnor



http://www.youtube.com/watch?v=B4XfZs0246c

2011-01-31 @ 12:16:12
URL: http://www.youtube.com/watch?v=B4XfZs0246c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0