måndag

Internet har inte fungerat på hela dagen igår och idag men nu fick Daniel igång det. Vilken tur :)
Lördags kvällen blev bra. Ungefär som jag hade tänkt mig. Igår söndags var det säsongs premiär av Solsidan. Jag börjar bli lite orolig att det inte är lika bra som första. Är det bara jag som tyckte att de hade tagit bort lite av Mia Skäringer? alltså, det var inte lika mycket hon och hennes röst nu. Sen filmade dom inte på hennes ansikte på samma sätt som de gjorde förra säsongen när hon pratade. Men det var ju bara första avsnittet så jag ska inte döma något än. Får hoppas på att det blir lika underbart som första. Mickan var ju lika snygg om inte snyggare iallafall.
Jag har tjatat om chips och dipp hela kvällen men Daniel är inte sugen och jag kan inte äta det själv. Jag skrev ett gulligt kärleksbrev och höll för ansiktet som ett litet barn. Så nu äter han det med mig.
Wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0