onsdag

Jag sov så dåligt inatt och kände mig febrig så jag somnade om imorse. Daniel däremot var tvungen att gå upp och besikta bilen.. men den tog sig igenom och även han fick somna om. Så vi vaknade tjugo över ett och när man har sovit så länge så mår man inte bra. Jag känner mig som en igenstoppad mussla.
Nu ligger vi uppe i soffan. Jag tittar runt på bloggar och ska plugga och Daniel tittar på ett haj-program på TVn. Vi ska göra oss klar och åka ut och köpa en sak på birsta. En sak till våran lägenhet som jag inte har sagt att vi har fått.
Vi fick den igår och jag är så glad. Vi flyttar in den 1 februari.
Så länge som jag har planerat min inredning så är det på tiden. Jag älskar inredning men är lite töntig av mig så jag kan inte skriva om inredning här för jag HATAR om någon skulle ta efter mina egna idéer. Haha..
Men iallafall så är vi överlyckliga och bara så ni vet så trivs vi så bra tillsammans. Fast det visste nog alla redan.
Bild från nyårsafton

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad duktig du var med uppdateringen :D fortsätt så hihi. fin bild på er: ) puss!

2011-01-12 @ 19:11:29
Postat av: Laila

så söt du är josefine =) Tack! Vilken fin bild på er =) <3

2011-01-12 @ 20:58:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0