25 mars 2011

Just nu i skrivandes stund så rusar det ett lyckorus genom mig. En väldigt härlig känsla som känns i hjärtat, magen, benen, armarna, kinderna och fötterna.
Jag tycker inte om att säga att jag är lycklig för det känns som att det ger otur då, som att någon ska ta allt ifrån mig, men nu måste jag nästan säga att jag är lycklig och det är på många olika sätt.
Idag är det fredag och Daniel har precis åkt iväg till jobbet och jag ska tillbringa min kväll i soffan med en engelska bok och kanske lite beverly hills. Det känns kanske inte så himla kul men det behövs och jag gillar att vara här hemma så mycket så det är helt okej. Ska ju hem till mamma och pappa och äta våfflor innan så helt ensam blir jag inte hela kvällen.
vi har äntligen fått internet hit hem och det fungerar på min VAIO också så nu kan jag äntligen lägga in bilder direkt till datorn istället för att behöva krångla så mycket som jag nästan alltid har behövt.
Jag och min fina mamma.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0