lördag

Vi har inte haft internet i lägenheten än så det är så svårt att uppdatera. Nu i veckan har vi däremot haft turen och fått ha Thereses internet och dator. Förra veckan var jag i Milano med skolan. Boendet går inte att beskrivas med andra ord än råtthål men shoppingen, fotbollen och vännerna var bra sen var det såklart kul att få resa lite också. Det bästa med resen var att få komma hem. Hem till min älskade pojkvän och våran underbara lägenhet och veta att jag hade sportlov hela nästa vecka. Alltså veckan som nu har varit. Jag har haft världens bästa sportlov med Daniel. Vi har gått på promenader, ätit god mat, ätit massa onyttigt och sett på one tree hill och fixat lite i lägenheten och sovit i våran säng. Tack älskling.♥
Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och ätit och gjort efterrätt tills imorgon och färgat och klippt mammas hår och nu håller hon på att klippa mitt. Daniel jobbar.
Imorgon har vi våran inflyttningsfest med Hawaii/Medelhavs-tema för släkten. Jag tror att det kommer bli väldigt roligt med tanke på att vi har några partyglada med oss. Jag är lite orolig för att få lägenheten riven.
Nu ska jag snart åka hem och sova . !! !
En bild från Milano när vi skulle se Milan-Napoli. Det var grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0