Torsdag

Wiie imorgon får vi nog internet! det är på tiden. Då tänker jag börja ta massa kort och lägga upp här och skriva mycket. Roligt va?
I helgen hade vi inflyttningsfest och det var jättekul tycker jag och extra roligt när så många hade gått in för temat och tack så mycket för alla fina saker. Våran släkt är bäzzt.♥ :)
Den här veckan måste ha varit den snabbaste någonsin och den mest "olevande" någonsin. Det känns inte som att jag riktigt har funnits. Jag har varit utanför den offentliga civilisationen men jag har haft min själsfrände med mig. Gissa vem? Daniel. Jag är sjuk eller vad man ska säga men jag hoppas jag är på bättringsvägen snart för annars blir det nog en liten sväng till vårdscentralen. Jag har haft ont i njurarna, äggstockarna och resten av magen och huvuvdet sen i söndagskväll då det bara kom som en poff.
Nu ligger jag i soffan och svettas och ser på Beverly Hills. Jag älskar den serien och jag älskar kläderna och kropparna. Riktigt kvinnligt med slank midja och former och kurvor.
Min baby jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag. I am all alone.
Här äter jag glass i Milano. Halsduken är från Joy och jag hittade den för 29 kr. 29 kr är en underbar summa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser gott ut! Och vilket fynd :)

2011-03-18 @ 12:03:12
URL: http://linastrandh.se
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 08:21:56
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0